مدير امور طيور سازمان جهاد كشاورزي استان يزد:در توليد تخم مرغ به خود كفايي رسيده ايم


مدير امور طيور سازمان جهاد كشاورزي استان يزدگفت: در جهت ايجاد واحدهاي مرغ تخم گذار و توليدات تخم مرغ به بالندگي در سطح رقابتي رسيده ايم.

به گزارش روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان يزد: حسين محمد زاده با بيان اين خبر افزود: در جهت توليد و بهره برداري تخم مرغ در سطح استان به بالندگي رسيده ايم به گونه اي كه حتي مي توانيم با ساير توليد كنندگان به رقابت بپردازيم.

اين مقام مسئول اشاره كرد: توليدات تخم مرغ در سطح استان به كفاف داخلي رسيده است و در حال حاضر با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته سلامت مرغهاي تخم گذار در استان تضمين مي شود به گونه اي كه هيچ كدام از آنها از نظر بيماري با مشكلي روبرو نيستند.

مدير امور طيور سازمان جهاد كشاورزي استان يزد تصريح كرد: در كنار توليد تخم مرغ از نظر توليد مرغ گوشتي در استان به سطح بسيار مطلوبي دست يافته ايم و مرغ گوشتي استان يزد با بهترين كيفيت توليدي به شهرهاي بزرگ و همجوار استان صادر مي شود.

محمد زاده در ادامه با اشاره به استقبال مرغ داران به سيستم تهويه اتوماسيون تاكيد كرد: 31 واحد جهت دريافت تسهيلات اقدام نمودند كه اميدواريم در سال آينده با توجه به پيشرفت كار تهويه اتوماسيون مرغ داريها سايرين نيز جهت دريافت تسهيلات ويژه اقدام نمايند و تعداد متقاضيان بيشتري در اين طرح ثبت نام نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا